logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۰۹۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه عنوان کرد:

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در سلطانیه

برگزاری-همایش-بزرگ-پیاده‌روی-در-سلطانیه
رئیس هیأت اداره ورزش و جوانان سلطانیه گفت: به‌مناسبت هفته انتظامی و تربیت‌بدنی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را برگزار خواهیم کرد.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه به مناسبت هفته انتظامی و تربیت‌بدنی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را برگزار خواهیم کرد، گفت: این همایش روز جمعه ۱۳ مهر ماه سال جاری ساعت هشت صبح اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هدف از برگزاری این نوع همایش‌های پیاده‌روی ایجاد شور و نشاط اجتماعی و انگیزه‌ای برای ورزش کردن است. از آن‌جایی که شاهد گسترش انواع بیماری‌ها هستیم، با ورزش منظم و تمرینات بدنی این اتفاقات تلخ کاهش پیدا کند.

رئیس هیأت اداره ورزش و جوانان سلطانیه با اشاره به اینکه ورزش همگانی موجب افزایش عزت‌نفس و آگاهی در میان آحاد جامعه می‌شود، عنوان کرد: در طول سال نیز ورزش صبحگاهی و عصرگاهی را در چهار پایگاه در شهرستان سلطانیه افتتاح کردیم و شهروندان به طور رایگان از آن استفاده می‌کنند. در حوزه بانوان هم در سالن ورزشی کوثر حدود ۷۰ نفر ورزشکار در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه استخر سلطانیه در هفته تربیت‌بدنی افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که تجهیزات و امکانات مربوط به استخر حل کرده تا در هفته تربیت‌بدنی افتتاح شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳